דף הבית » שירות לקוחות » איפה הכסף שלי?
כמה פעמים שאלת את עצמך “איפה הכסף שלי?” האם יש לי את כל מה שאני באמת צריך? האם אני משלם על משהו שאני לא צריך? האם יתכן שיש תשלום כפול על אותו כיסוי? האם הכסף שיש לי מושקע במקומות הנכונים? האם יתכן שיש פוליסות ביטוח שנשכחו אי שם במהלך הדרך?
בקיצור: מה באמת יש לי, כמה יש לי, ואיך אפשר למקסם את זה?
שירות איפה הכסף שלי? עושה לך סדר בביטוח ופנסיה עם תמונה מלאה של כל התוכניות הרשומות על שמך, מכל התקופות, בכל החברות:
מיפוי התוכניות אפשרי בזכות מערכות טכנולוגיות ביוזמת משרד האומר: הר הביטוח, המסלקה הפנסיונית.
בדיקת המידע והנתונים במערכות הר הביטח והמסלקה הפנסיונית מאפשרת לנו, כאמור, להציג לך תמונה מלאה ומקיפה של כפל ביטוחי, חוסרי ביטוח, אפשרויות לטיוב מסלולים, תוכניות אבודות ועוד.
כל אחד מאלה מייצג למעשה פוטנציאל לכסף פנוי שאפשר להעביר לחיסכון, להשקעה או לשיפור רמת החיים השוטפת – לפי שיקולך.
שירות ‘איפה הכסף שלי?’ הוא צעד בסיס בתכנון פיננסי אישי ומשפחתי לשיפור חיים היומיום ולחיזוק הביטחון לעתיד.
השלב האחרון הוא הייעוץ המקצועי: מציגים לך את התמונה, את ההזדמנויות, את הפתרונות האפשריים לדיון איתך ולהחלטה שלך.
כל אזרח בישראל יכול לקבל במערכות הר הביטוח והמסלקה הפנסיונית את הדו”חות האישיים שלו. כלומר, באפשרותך להביא אלינו את המידע בכוחות עצמך. כדי שאנחנו נבצע עבורך את הבדיקה ואיסוף הנתונים, עלינו לקבל ממך הרשאה להתחבר למערכות אלו בשמך.
לשיקולך לבחור איך לספק למומחים שלנו את המידע הדרוש, באופן עצמאי או באמצעות הרשאה. כל השאר עלינו – ניתוח נתונים, איתור הכספים הפנויים, מציאת הפתרונות, גיבוש ההמלצות.