דף הבית » פתרונות ביטוח בריאות » תביעות ביטוח בריאות
תהליכי הגשה של תביעת ביטוח בריאות משתנים בהתאם לסוג התביעה – טיפול, בדיקה, אשפוז וכד'.
לכל תביעת ביטוח בריאות יש להכין מספר דברים שבלעדיהם חברת הביטוח לא תוכל לטפל בתביעתכם.
לפני הכל: בכל מקרה של תביעת ביטוח בריאות יש ליידע אותנו בהקדם, על מנת שנוכל לסייע לכם בהגשת התביעה ובטיפול בה מול חברת הביטוח.
בריאות, חיים, משכנתא, תאונות אישיות, פנסיה
טלפון: 03-5666260 שלוחה 106
העברת מסמכים:
מייל: gemel@nmr.co.il
פקס: 073-2122488
דואר: נמר סוכנות לביטוח בע"מ, ת.ד 138 אזור, מיקוד 5819001.
קישורים למידע והנחיות בהם תוכלו להיעזר בהכנת כל הדרוש להגשת התביעה, בהתאם להנחיות הספציפיות של חברת הביטוח בה אתם מבוטחים, תוך שימוש בטפסים המתאימים של חברת הביטוח.
לא זוכרים באיזו חברת ביטוח נרכשה הפוליסה שלכם? בדקו באיזור האישי.
תביעה לתגמולי ביטוח על פי פוליסה, מתיישנת בחלוף 3 שנים ממועד קרות מקרה הביטוח.
המסמכים משתנים בהתאם למסלול הניתוח שבחרתם:
למידע מפורט: מדריך תביעות ניתוחים בישראל